BVK19 utstiller

Vi ønsker utstillere til BVK19 på Gardermoen 6. og 7. mai.

Brannvernkonferansen er en møteplass for det forebyggende brannvernmiljøet med fokus på faglig påfyll og nettverksbygging.

Plass Utstiller Plass Utstiller
1  Securo AS 2  Reservert
3  Reservert 4  Autronica Fire and Security AS
5  Norgem AS 6  Leca Norge AS
7   8
9   10
11   12
13   14
15   16
17   18
19   20

Vi gjør oppmerksom på at noen utstillerplasser allerede kan være reservert og at endringer kan forekomme.

Som utstiller får du en perfekt mulighet til å presentere virksomheten din på en konferanse med en god faglig ramme i et brannfaglig miljø.

Utstillerplass inkludert én standmedarbeider: kr 15.000,-*
Ekstra standmedarbeider: kr 5500,-*
*Alle priser er eks. mva. Maks to ekstra standmedarbeidere.

Salgsbetingelser
I tillegg til konferanseprisen påløper et ekspedisjonsgebyr på 49 kroner. Faktura sendes ut i forkant av konferansen og skal være innbetalt innen konferansestart. Frist for avmelding er 30 dager før konferansestart. Påmeldingen er bindende. Avmelding skal skje skriftlig. Ved uteblivelse, betales full deltakeravgift. Er du forhindret i å delta kan plassen benyttes av en kollega. Norsk brannvernforening tar forbehold om evt. endringer i programmet.

Overnatting
Overnatting bestilles samtidig som påmelding til konferanse. Deltakeren gjør selv opp med hotellet ved utsjekk. Evt. kreditt må avtales med hotellet på forhånd. Hotellet forbeholder seg retten til å kredittsjekke alle søknader. Det beregnes et faktureringsgebyr på kr 75,- per faktura. Det sendes ikke ut faktura under kr 5000,- uten at det foreligger en avtale om dette.

Adresse til konferanselokalet

Quality Airport Hotel Gardermoen