Brannforebyggende kurs - brannvernleder, Bergen

Kurset gir deg som brannansvarlig/brannvernleder kompetanse og praktiske tips om hvordan brannvernarbeidet kan gjennomføres i din virksomhet for å sikre liv, helse, miljø og materielle verdier.

Kursinnhold:
Kursets to første dager tar for seg de tekniske og organisatoriske oppgavene som er nødvendig for å få en god brannsikkerhet for eier og bruker av et brannobjekt. Kursets tredje dag gir en praktisk innføring i hvordan risikoanalyse og risikovurdering med tilhørende handlingsplaner kan bidra til økt sikkerhet i virksomheten.

Kurspriser:
Brannforebyggende kurs med risikoanalyse kr. 7.950,-

Kursprisen inkl. kursmateriell (lover og forskrifter, kurskompendium), lunsj og kaffe/te i pausene, gjelder ikke overnatting. Kursmateriell sendes på e-post i forkant av kurs.

Kurset avholdes kl. 08.30-16.00, alle kursdagene.

Kursleder:
Ivar er utdannet feiermester og har over 30 års erfaring innen brannfaget. Han har tidligere arbeidet som feiermester og ved Norges brannskole før han begynte i brannvernforeningen i 1995. Ivar var med å utvikle vårt forebyggende kurs ved oppstarten for over 20 år siden og har undervist på kurset og deltatt i den kontinuerlige utviklingen av kurset siden. Han har i tillegg bred erfaring fra undervisning på andre kurs som brannvernforeningen arrangerer.