Brannforebyggende kurs - brannvernleder, Oslo

Kurset gir deg som brannansvarlig/brannvernleder kompetanse og praktiske tips om hvordan brannvernarbeidet kan gjennomføres i din virksomhet for å sikre liv, helse, miljø og materielle verdier.

Kursinnhold:
Kursets to første dager tar for seg de tekniske og organisatoriske oppgavene som er nødvendig for å få en god brannsikkerhet for eier og bruker av et brannobjekt. Kursets tredje dag gir en praktisk innføring i hvordan risikoanalyse og risikovurdering med tilhørende handlingsplaner kan bidra til økt sikkerhet i virksomheten.

Kurspriser:
Brannforebyggende kurs med risikoanalyse kr. 7.950,-

Kursprisen inkl. kursmateriell (lover og forskrifter, kurskompendium), lunsj og kaffe/te i pausene, gjelder ikke overnatting. Kursmateriell sendes på e-post i forkant av kurs.

Kurset avholdes kl. 08.30-16.00, alle kursdagene.

Kursleder:
Knut Norum, Norsk brannvernforening
Knut er utdannet bygningsingeniør og har over 25 års erfaring innen brannfaget. Han arbeidet med passive brannsikringsprodukter i Rockwool før han begynte i Brannvernforeningen i 1997. Knut underviser på vårt brannforebyggende kurs og deltar i den kontinuerlige utviklingen av kurset. Han har i tillegg bred erfaring fra undervisning på andre kurs som Brannvernforeningen arrangerer. Knut er med i diverse utvalg knyttet til brannforebyggende arbeide, bla. som leder av «Rådet for vedlikehold av brannslokkemateriell».