Brannforebyggende kurs - Brannvernleder, Sarpsborg

Kurset gir deg som brannansvarlig/brannvernleder kompetanse og praktiske tips om hvordan brannvernarbeidet kan gjennomføres i din virksomhet for å sikre liv, helse, miljø og materielle verdier. Kursets to første dager tar for seg de tekniske og organisatoriske oppgavene som er nødvendig for å få en god brannsikkerhet for eier og bruker av et brannobjekt. Kursets tredje dag gir en praktisk innføring i hvordan risikoanalyse og risikovurdering med tilhørende handlingsplaner kan bidra til økt sikkerhet i virksomheten.

Kurspriser:
Brannforebyggende kurs med risikoanalyse kr. 7.750,-
Brannforebyggende kurs uten utvidet risikoanalyse kr. 5.300,-
Kurs i enkel risikoanalyse kr 2800,-

Kursprisen inkl. kursmateriell (lover og forskrifter, kurskompendium), lunsj og kaffe/te i pausene, gjelder ikke overnatting. Kursmateriell deles ut ved kursstart.

Det anbefales å gjennomføre alle tre dagene for å få fullgod innføring i det brannforebyggende arbeidet. For deg som har mye kunnskap og erfaring med å lage risikoanalyser på andre HMS-områder enn brann, er det mulig å kun delta på kursets to første dager. Har du mye kunnskap og erfaring om brannforebyggende arbeid er det mulig å kun delta på dag tre.

Kurset avholdes kl. 08.30-16.00, alle kursdagene. Kursleder kommer fra Norsk brannvernforening.