Vil du jobbe hos oss?

Ledige stillinger: Vi søker etter dyktige, initiativrike og engasjerte brannrådgivere/branningeniører.

Som en av Norges ledende brannvernorganisasjoner skal vi nå styrke vår faglige kompetanse. Vi søker derfor etter dyktige, initiativrike og engasjerte brannrådgivere/branningeniører.

Arbeidet består blant annet i utførelse av branntekniske tilstandsrapporter, risikoanalyser, kontroll av prosjektering i byggesaker, utarbeidelse av brannteknisk dokumentasjon, branntekniske beregninger og analyser. Stillingene innebærer bred kontakt med byggenæringen, eiendomsbesittere og offentlige myndigheter. Stillingen innebærer også samvirke og gjensidig fleksibel oppgaveutførelse til datterselskapet med kontroll av brannverntiltak og vurderinger av den samlede brannrisiko i bygg og næringsvirksomhet.

Se Finn.no for full stillingsutlysning:
www.finn.no/job/fulltime/ad.html?finnkode=103870742