Brannvernkonferansen 2020 er avlyst

På grunn av den uavklarte situasjonen knyttet til koronaviruset, har Brannvernforeningen besluttet å avlyse årets Brannvernkonferanse i mai.

I likhet med Brannvesenkonferansen til Direktoratet for samfunnssikkerhet og beredskap (DSB) har Brannvernforeningen besluttet å avlyse sin Brannvernkonferanse i mai. Dette gjøres med bakgrunn i den uavklarte situasjonen knyttet til koronaviruset. Vi gjør dette som et bidrag i innsatsen med å unngå smitte i samfunnet.

Kursene går som planlagt
Våre kurs går foreløpig som planlagt. Vi følger råd fra myndighetene og vil gjøre nødvendige tilpasninger avhengig av hvilke råd som gis.

Vi ber alle som deltar på våre kurs om å ta nødvendige smittevernhensyn og følge rådene fra Folkehelseinstituttet. Bli hjemme om du ikke er i form, ha god håndhygiene og unngå håndhilsning. På vår side har vi skjerpet renholdet i våre lokaler.