Påskekos og påskequiz! - AVSLUTTET

Mye tid i påsken? Bli med på Brannvernforeningens uhøytidelige påskekonkurranse!

Delta på konkurransen på Facebook eller løs kryssordet for å bli med i trekningen.

Siden mange av oss trolig har litt mer tid hjemme denne påsken enn vanlig, har vi i Brannvernforeningen laget en uhøytidelig konkurranse og litt underholdning. Vi starter opp med en konkurranse på Facebook Palmesøndag. Og fortsetter med både påskekryssord og quiz ila påskehøytiden.

Påskekonkurranse på Facebook - AVSLUTTET!
Fra søndag 5. april – onsdag 8. april kan du delta i konkurransen vår på Facebook. Alt du trenger å gjøre er å følge Norsk brannvernforening på Facebook og svare på de to spørsmålene i kommentarfeltet, så er du med i trekningen av et påskeegg med sjokolade, to stk røykvarslere og kortstokk.

Konkurransen er avsluttet.

Vinn et påskeegg med sjokolade, to stk røykvarslere og kortstokk.

Kryssord på Skjærtorsdag
Finn løsningsordet på vårt brannrelaterte kryssord og send det til oss på PM på Facebook, så er du med i trekningen av et innholdsrikt påskeegg med sjokolade, røykvarsler og kortstokk.

Her kan du laste ned kryssordet.
(PDF-en er kun mulig å fylle ut digitalt på pc)

Konkurransen er avsluttet. Vinner har blitt kontaktet.

Se fasit her!

Finn løsningsordet og bli med i trekningen av et påskeegg med sjokolade, røykvarsler og kortstokk!

Quiz på Påskeaften
I tillegg til konkurransen og kryssordet, har vi laget en påskequiz med brannrelaterte spørsmål. Bruk påskehøytiden til å øke kunnskapen om brannsikkerhet i hjemmet, og les deg gjerne litt opp ved å besøke nettsidene våre.

Under fanen «Brannvern i hjemmet» finner du nok mange av svarene i quizen.

Her finner du quizen.

Konkurranseregler
Alle unntatt ansatte i Brannvernforeningen kan delta i konkurransen. Det er ingen aldersgrense for å delta, men spørsmålene er kanskje litt vanskelige for små barn. Vinnere av påskekonkurransen og kryssordet blir trukket og offentliggjort her og på Facebook onsdag 8. april og tirsdag 14. april. Vinnerne blir kontaktet på PM på Facebook.

Konkurransen er på ingen måte støttet, administrert eller sponset av Facebook.

Sist oppdatert: 14.04.2020
Publisert: 04.04.2020