Meld deg på Brannvernkonferansen 2021!

Brannvernkonferansen 2021 setter søkelys på den helhetlige tanken om brannsikkerheten i et bygg. Ikke bare på konstruksjoner og systemer, men også på menneskene som oppholder seg i dem. Meld deg på i dag og få med deg to fullpakkede dager med brannforebygging i fokus.

Brannvernkonferansen 2021 blir heldigital og sendes via livestream 10.-11. mai. Gjennom to dager med et spennende og variert program vil du kunne få med deg hvordan vi sammen skaper et bedre brannvern. For hvordan bygger vi sikkert, hvordan bygger vi en god brannvernorganisasjon og hvordan forbereder vi oss på kriser?

Konferansen er for deg som drifter, forvalter eller eier bygg, for rådgivere og brannforebyggere og for instruktører i varme arbeider.

Delta på konferansen digitalt!
Uansett hvor du befinner deg kan du delta på årets Brannvernkonferanse digitalt via livestream. Vi gleder oss til å gi deg en god konferanseopplevelse med godt faglig påfyll.

Påmeldingsfrist
Digital deltakelse: 07.05.21

Priser:
Deltageravgift, digital deltagelse, kr. 3 700,-

Alle priser er eks mva.

Ettersom konferansen ikke kan gjennomføres med fysisk oppmøte, blir det i år en heldigital konferanse. Alle som allerede er påmeldt for fysisk deltakelse vil motta informasjon via mail om endringene. Eventuelle tap i forbindelse med reise, må dekkes av den enkelte.

Har du spørsmål, kontakt:

TOM ERIK GALAMBOS

teg@brannvernforeningen.no