Meld deg på Brannvernkonferansen 2021!

Brannvernkonferansen 2021 setter søkelys på den helhetlige tanken om brannsikkerheten i et bygg. Ikke bare på konstruksjoner og systemer, men også på menneskene som oppholder seg i dem. Meld deg på i dag og få med deg to fullpakkede dager med brannforebygging i fokus.

Brannvernkonferansen 2021 arrangeres på Quality Airport Hotel Gardermoen 10.-11. mai.  Gjennom to dager med et spennende og variert program vil du kunne få med deg hvordan vi sammen skaper et bedre brannvern. For hvordan bygger vi sikkert, hvordan bygger vi en god brannvernorganisasjon og hvordan forbereder vi oss på kriser?

Konferansen er for deg som drifter, forvalter eller eier bygg, for rådgivere og brannforebyggere og for instruktører i varme arbeider.

Delta på konferansen digitalt!
Nytt for året er at du kan delta på konferansen digitalt via livestream hvis du ikke har mulighet til å møte opp fysisk. Uansett hvordan du velger å delta skal vi gi deg en god konferanseopplevelse med godt faglig påfyll.

Priser:
Deltageravgift, fysisk deltagelse, kr. 5 000,- (Earlybird kr 4 500,- før 31.01.21)

Deltageravgift, digital deltagelse, kr. 3 700,-

Utstiller, med en standmedarbeider, kr. 10 000,-

Ekstra standmedarbeider, kr. 5 000,-

Alle priser er eks mva.

Dersom konferansen ikke kan gjennomføres med fysisk oppmøte, kan du likevel delta på konferansen digitalt. Da vil du få tilbakebetalt mellomlegget. Eventuelle tap i forbindelse med reise, må dekkes av den enkelte.

Har du spørsmål, kontakt:

TOM ERIK GALAMBOS

teg@brannvernforeningen.no