Programmet for Brannvernkonferansen er klart

Etter to år hvor det har vært utfordrende å gjennomføre konferanser som normalt, blir årets Brannvernkonferanse igjen en fysisk møteplass. Konferansen avholdes i Oslo 9. og 10. mai, og programmet for årets konferanse er nå klart.

Under Brannvernkonferansen 2022 er teknologi i fokus. Gjennom en rekke spennende foredrag vil man se på hvordan teknologi kan gi oss brannsikre og bærekraftige bygg i en mer hybrid hverdag.

Konferansen passer blant annet for brannansvarlige, byggdriftere, bygningseiere, forvaltere, rådgivende ingeniører, brannforebyggende personell og tilsynsmyndigheter. De to seneste årene har konferansen både blitt avlyst og arrangert heldigitalt, og vi gleder oss derfor stort til å endelig kunne invitere til en fysisk Brannvernkonferanse igjen.

Praktisk info
Brannvernkonferansen 2022 avholdes på Scandic Oslo Airport 9. og 10. mai. Det blir i tillegg mulig å delta digitalt, dersom du ikke har anledning til å være fysisk til stede disse dagene.

Programmet for årets konferanse kan du se i sin helhet her.

Deltakeravgift for fysisk deltakelse: kr. 5 500,-
Deltakeravgift for digital deltakelse: kr. 4 500,-

Overnatting og konferansemiddag kommer i tillegg, og kan bestilles gjennom påmeldingsskjemaet.

Har du spørsmål, kontakt:

KRISTIN ROSTAD

kr@brannvernforeningen.no