Siste sjanse til å melde deg på Brannvernkonferansen

Brannvernkonferansen 2022 avholdes på Gardermoen 9. og 10. mai. Påmeldingsfrist er 23. april.

Brannvernkonferansen 2022 blir en etterlengtet fysisk møteplass, samtidig som man kan delta digitalt. Foto: Brannvernforeningen

Brannvernkonferansen 2022 avholdes 9. og 10. mai. I år blir det mulighet til å delta både fysisk på Scandic Oslo Airport, og digitalt via livestream. Uansett hvordan du velger å delta, skal vi gi deg en god konferanseopplevelse med godt faglig påfyll.

Påmeldingsfrist er 23. april. I påmeldingsskjemaet kan du velge om du vil delta fysisk eller digitalt. Klikk her for mer informasjon og påmelding.

Tema for Brannvernkonferansen 2022 er teknologi og brannsikkerhet. Hvordan kan teknologi gi oss brannsikre og bærekraftige bygg i en mer hybrid hverdag? På programmet for årets konferanse finner vi navn som Fredrik Hiort (BRIAB), Mai Anh Thị Lê (Statsbygg) og Anne Steen-Hansen (FRIC), i tillegg til en rekke andre spennende foredragsholdere.

Sist oppdatert: 19.04.2022
Publisert: 19.04.2022