Er du vår nye kollega?

Brannvernforeningen søker en ny prosjektmedarbeider/kommunikasjonsrådgiver som kan bidra til å drive informasjonskampanjene våre videre. Søknadsfrist er 19. juni.

Brannvernforeningen er en ideell stiftelse som i snart hundre år har jobbet forebyggende med formålet at ingen skal omkomme i brann. Aldri før har vi hatt så mange og så omfattende informasjonskampanjer som vi har i dag, og vi søker derfor en ny prosjektmedarbeider som kan bidra til å drive arbeidet videre. Stillingen inngår i avdelingen for Samfunnsansvar.

Prosjektmedarbeider/kommunikasjonsrådgiver

Vi leter etter deg som er kreativ og initiativrik, og som samtidig kan prosjektstyring og har god økonomiforståelse. Kanskje har du bakgrunn i en markedsavdeling hvor du har utviklet kampanjer fra idé til gjennomføring og analyse? Kanskje har du erfaring fra produksjonsledelse i medie- eller reklamebransjen? I Brannvernforeningen vil du både lede og delta i ulike spennende prosjekter og kampanjer. I denne rollen får du blant annet jobbe med nasjonale kampanjer som Røykvarslerdagen 1. desember og Brannvernuka.

Hovedarbeidsoppgaver i denne rollen er:

• Lede prosjekter, fra kreative idéprosesser til praktisk gjennomføring og økonomistyring
  • Delta aktivt som prosjektmedarbeider i Brannvernforeningens interne og eksterne kampanjer
  • Ha løpende kontakt med våre ulike samarbeidspartnere på de forskjellige prosjektene
  • Utvikle nye prosjekter/kampanjer/satsingsområder og fornye etablert virksomhet for å skape langsiktig lønnsomhet og relevans
  • Markedsføre Brannvernforeningen og våre tjenester

Stillingsannonsen finner du på Finn.no

Har du spørsmål om stillingen? Ta kontakt med avdelingsleder Mari Bræin Faaberg på telefon 940 47 340.